Terug

Service Desk Analist

Vacature gesloten

Service Desk Analist

Crawford & Company Capelle aan den IJssel

Wat is vereist?

  • MBO werk- en denkniveau
  • Kennis van software en Microsoft-producten
  • Bereid om volgens de break/fix-methodiek te werken bij software
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
  • Empathisch en klantgericht

Wat krijg je?

  • €2.000 - €2.500 bruto p/m
  • 13e maand
  • Bonusregeling
  • Pensioenopbouw
  • 26 vakantiedagen
  • Mogelijkheid om verschillende vakopleidingen en/of coachingstrajecten te volgen

Wat doe je?

  • 80% Telefonische support en remote support
  • 10% Ochtendcontroles uitvoeren
  • 10% Overleg met collega's
Powered by Spielwork

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.
Foto van contactpersoon Daniëlle Lodders

Vacature

Als je het leuk vindt om collega's van dienst te zijn door IT-problemen voor hen op te lossen, en je het niet erg vindt dat dit soms per direct en onder tijdsdruk moet gebeuren, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Foto van medewerker Fatih
Service Desk Analist
Fatih

Op een leuke werkdag heb je alle binnengekomen meldingen van die dag samen met je team opgelost. Daarnaast waren de oplossingen voor deze meldingen kwalitatief sterk.

Op een mindere dag kun je enkele gebruikers niet direct helpen met storingen. Hierdoor zijn ze teleurgesteld of gefrustreerd, wat ze richting jou uiten.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
    • Ochtendcontrole
    • Dagstart
    • Lunch
    • Overleg IT-collega
    • IT support
    • IT support
    • IT support
    • IT support
    • Ochtendcontrole
    • Lunch
    • Overleg IT-collega
    • IT support
    • IT support
    • IT support
    • IT support
    • Ochtendcontrole
    • Dagstart
    • IT support
    • IT support
    • IT support
    • Dagstart
    • Lunch
    • Overleg IT-collega
    • IT support
    • IT support
    • IT support
    • IT support

Voorbeeld uit de praktijk

Een gebruiker belt je dat hij thuis aan het werk is en niet op de IT-omgeving van Crawford & Company kan inloggen. Hoe pak je dit aan?

Het is belangrijk dat je de juiste vragen stelt om te achterhalen wat het probleem is. Is de internetverbinding van de gebruiker stabiel? Wat gebeurt er als de gebruiker een bepaalde website bezoekt in verschillende webbrowsers? Hoe zit het met een eventuele VPN-verbinding?

Je komt er al snel achter dat dit allemaal goed werkt en het hier niet aan ligt. Je blijft doorvragen en neemt ook even het scherm van de gebruiker over om mee te kijken, maar komt er helaas niet uit. Daarom besluit je contact op te nemen met de systeembeheerder, die jullie wellicht verder kan helpen. Je zegt tegen de gebruiker dat je zo snel mogelijk bij hem of haar terugkomt met een oplossing en dat jullie er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Groeipad

Voor je ontwikkeling kijken we bij Crawford wie jij bent, wat je kunt en wat jouw voorkeuren zijn. Het gaat dus echt om je persoonlijkheid. Door middel van vakopleidingen en coaching ben jij klaar voor je volgende stap.

Service Desk Analist

Werken bij Crawford & Company

Wij zijn Crawford & Company! Een Internationaal high-end expertisebureau op het gebied van schade-expertise en claimsmanagement. Wij zitten niet alleen in Nederland, maar verspreid over 70 landen wereldwijd. Wij zijn s ’werelds grootste onafhankelijke dienstverleners voor verzekeraars, verzekeringsmakelaars, overheidsinstanties, multinationals en captives.

Wij hebben zes kantoren in Nederland. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Capelle aan den IJssel. Om de markt volledig te kunnen bedienen opereren wij ook vanuit Drachten, Apeldoorn, Amsterdam, Eindhoven en De Meern.

Onze claims-afdeling is bekend onder de naam Third Party Administration (TPA). Met deze dienstverlening voorzien wij onze klanten van claimshandeling services.

De missie van Crawford & Company: ''Restoring and enhancing lives, businesses and communities''.

Kijk voor meer informatie over Crawford & Company op de website: www.crawco.com

  • Hoofdkantoor in Capelle aan den IJssel
  • Wereldwijd actief
  • 47% / 53%
  • Gem. leeftijd 44 jaar
  • 230 werknemers in Nederland
  • 9000 werknemers in het buitenland

Collega's

Foto van medewerker Michelle

Michelle (51) - Secretaresse op de afdeling Liability & CAR

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na bijna 20 jaar als secretaresse op advocatenkantoren werken was ik wel toe aan iets anders. Deze functie leek me qua kwalificaties en werkzaamheden op het lijf geschreven en ik dacht uit de vacature te proeven dat er een goede sfeer hing op kantoor. Tijdens de sollicitatiegesprekken werd mijn positieve indruk bevestigd en nu anderhalf jaar later ben ik nog steeds blij dat ik deze stap gezet heb. Alhoewel Crawford een groot internationaal bedrijf is, is het onderlinge contact persoonlijk en dat ligt mij erg goed.

Wat was je vorige baan?
Secretaresse bij Van Steenderen Mainport Lawyers

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik ben gek op Oostenrijk en ga in de winter graag skiën. Verder zit ik met 4 vriendinnen in een quizteam. Wekelijks doen we mee aan de pubquiz bij de Ierse Pub in onze stad.

Sollicitatieproces

Telefonisch contact HR Manager
Sollicitatiegesprek Afdelingsmanager + HR Manager
Aanbod

Interessante baan?

Terug naar boven